Dag 12 van Yate naar Duiven, einde deel 2 - Reisverslag uit Duiven, Nederland van Peter Minnen - WaarBenJij.nu Dag 12 van Yate naar Duiven, einde deel 2 - Reisverslag uit Duiven, Nederland van Peter Minnen - WaarBenJij.nu

Dag 12 van Yate naar Duiven, einde deel 2

Blijf op de hoogte en volg Peter

13 Mei 2017 | Nederland, Duiven

Na het ontbijt graven we de motor uit het grind van de voortuin. Met nog wat kusjes en ferme handdrukken neem ik afscheid van onze vrienden in Yate. Vandaag wordt een saaie lange snelweg dag. Met als twee, nee drie markante gebeurtenissen:
1. bij Swindon wordt ik getroffen door een dikke bruine flats. Deze komt uit de lucht vallen en schampt mijn helm en spat uiteen op mijn schouder. Wat de f**k was dat? In het toilet van het volgende tankstation maak ik met water en papier mijn pak zo goed als kan schoon, vieze Schijtreiger!
2. Net voor Folkestone komt er een vreselijk vieze geur van natte hond in mijn helm. Het is niet mijn adem. En als ik het vizier open doe, komt het ook niet van buiten. Wel zie ik onderaan het scherm de resten van een insect. En als ik de vinger van mijn handschoen gebruik om te testen, blijkt daar die stank vandaan te komen. Snel koop ik een kaartje voor de trein en spoel mijn helm weer schoon.
3. Een paar weken geleden heb ik in Etten Leur een geweldig chinees restaurantje ontdekt met een geweldige Mihoen Singapore. Ik stop dus vandaag weer op de markt in Etten Leur en koop zo'n bak en leen een vork. Net buiten het dorp is een tankstation en daar sta ik langs de weg "een vorkje te prikken". Heerlijk.
Maar nu naar huis.
Met een snelheid die net boven het toegestane is, rij ik naar huis.
Eenmaal met de voetjes omhoog op de bank, met om mij heen mijn vrouw en dochter, vertel ik in het kort van mijn belevenissen. Want tja, ik ben geen grote prater.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Peter

Logistiek Adviseur, reiziger, motorrijder, internetter, bedenker, helper, ondernemer.

Actief sinds 22 Sept. 2015
Verslag gelezen: 602
Totaal aantal bezoekers 34575

Voorgaande reizen:

22 Mei 2021 - 24 Mei 2021

Shape of The Netherlands

17 Mei 2019 - 29 Juni 2019

Grenzenloos Genieten

06 Oktober 2017 - 11 Oktober 2017

In één streep naar Gibraltar

19 Augustus 2016 - 03 September 2016

Bround: the shape of a Nation, (Rondje UK)

23 September 2015 - 13 Oktober 2015

Tyrreense Toeren

Landen bezocht: