Dag 1 Nat en koud Noordwaarts - Reisverslag uit Winschoten, Nederland van Peter Minnen - WaarBenJij.nu Dag 1 Nat en koud Noordwaarts - Reisverslag uit Winschoten, Nederland van Peter Minnen - WaarBenJij.nu

Dag 1 Nat en koud Noordwaarts

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter

22 Mei 2021 | Nederland, Winschoten

Eerste keer met Track op Tomtom. Het lijkt te werken. In Zevenaar spoor weg
Naar Babberich/Beek via nieuwe weggetjes, naar Stokkum en dan nieuwe wegen richting Mechelen en Aalten. Verrassend mooie omgeving. Verder naar Winterswijk ook daar geweldig. Even een saai stukje en dan weer boeren-pad na bospad. Tussendoor overigens diverse zandpaden. Als diep of modder dan via fietspad. Regen en miezer en veel wind. Nog eens bij zon.

Over het algemeen geen anderen behalve in dorpje, rechts links zonde richting.

Glanerbrug broodje bij tankstation. Tochtig en nat maar wel blij. Langs de inham eerst wet en soms zuidwest, dan weer noord en oost. Langzaamaan in Coevorden biertje voor vanavond. Tijdens de laatste bui besloot ik een kamer te boeken. Daarna wordt het droog. Wel koud en veel wind. In Coevorden weer een blik eerst links en dan rechts, ik toeter, gifkikker met kort lontje en arm in gips rent achter me aan. Doei. Ga je billen wassen.

Rustig achterlangs Boertange even mis door een wegomlegging, tom stuurt me links mijn gevoel stuurt me rechts dus ik win uiteindelijk.

Om 18:00 kom ik aan bij de Kiekkaaste. Nu naar hotel In de Stallen, spareribs en bedje.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Peter

Logistiek Adviseur, reiziger, motorrijder, internetter, bedenker, helper, ondernemer.

Actief sinds 22 Sept. 2015
Verslag gelezen: 261
Totaal aantal bezoekers 34637

Voorgaande reizen:

22 Mei 2021 - 24 Mei 2021

Shape of The Netherlands

17 Mei 2019 - 29 Juni 2019

Grenzenloos Genieten

06 Oktober 2017 - 11 Oktober 2017

In één streep naar Gibraltar

19 Augustus 2016 - 03 September 2016

Bround: the shape of a Nation, (Rondje UK)

23 September 2015 - 13 Oktober 2015

Tyrreense Toeren

Landen bezocht: